יום שישי 4 לינואר 2019 10:00 – 14:00
מרכז נווה שכטר, שלוש 42 נוה צדק תל אביב

כרטיס בודד –  ₪98.00

להרשמה

כרטיס זוגי –  ₪175.00

להרשמה

בוקר על ועם ילדים והפעם עם הילד שלנו הפנימי, ממנו נצא אל הילדים שלנו אלא שאנו מגדלים או מלמדים ואלו שאנו מטפלים בהם.
שתי הרצאות ותרגולים עם דר' עידית סולקין חוקרת ישראלית ומרצה באוניברסיטת בן-גוריון, ורינה כורש מ.א. בחינוך מיוחד, מאבחנת של פרופ פויירשטיין, בעלת תוכנית לפיתוח אנטליגנציות מרובות לגיל הרך.
הבוקר מיועד להורים מטפלים ומורים.

דר' עידית סולקין – לשיר עם/כמו ילד  – לגלות את עצמי

כולנו  שרים – בלב, בדמיון, בתקוות ולפעמים גם המציאות. מי מאתנו לא אחז מיקרופון דמיוני ו"קרע" את הבמה במקלחת או בזמן נהיגה כשאף אחד לא שומע?. בחייו של האדם והילד, יש ליכולת הביצוע הקולית השפעה אדירה על ההתפתחות האישית, פיתוח תחושת הערך והביטחון העצמי וגם על התפתחות חברתית כל אלה מכינים אותו לעתיד ולהתמודדות עם העולם.

שירה וביצוע קולי מכוון עוזרים לנו להתרכז, להתמקד, לשפר את מצב הרוח ולהיות בקשר טוב יותר עם הסביבה – זהו כלי נפלא לעבודה עם אנשים בגילאים מגוונים ועם ילדים בפרט.

בהרצאה ניגע בסוגיות מרכזיות הקשורות בחוויית הביצוע הקולי, כולל ההשפעה שיש לכך על  המוח, הגוף והנפש  שלנו, דרכים להפקה גילוי הקול הפנימי, מהו זיוף וכיצד ניתן לעקוף אותי, עוררות רגיעה ושירה ועוד.  

עידית סולקין

חוקרת ישראלית ומרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ובמכללות בישראל. מתמחה בקשר שבין פעילויות מוזיקליות להתפתחות ילדים ובהשפעה של מוזיקה על האדם. תחומי פעילותה האקדמית נוגעים להקשרים של המוזיקה והתרבות, מוזיקה ותקשורת, מוזיקה והתפתחות האדם והילד, מוזיקה והחוויה ההורית וחינוך מוזיקלי.
https://www.beyadaim-tovot.com

 

רינה כורש – מי את/ה באמת – מפגש/קשר חיבור מהילד הפנימי אל הילד הנוכחי

ההשפעה של העבר שלנו כילדים, תקופה / זמן בו לא תמיד היו קשובים לנו באמת, והילד הפנימי על האדם הנוכחי מי שאנחנו כעת. כשאנחנו יושבים מול ילד או נערה משהו מהילדה והנערה שבי יושבת מולו. הכאב שלו , חוסר האמונה בעצמו, הבלבול מהעולם, מצית אצלי גם משהו מהקרביים של אותו גיל. בעיקר חוסר האונים בדבר השאלה מי אני. מי באמת אני? ומה היה קורה אילו היינו פוגשים את עצמנו הילדה, במפגש פנים אל פנים ויכולנו לספר לה על אודות אורהּ ונשמתה, על אודות כוחותיה. איך זה היה משפיע על קליטתה קליטתי את העולם מחדש? איך זה ישפיע על קליטתי את הנער היושב מולי? האם יתכן שהשיחות הפנימיות ביותר שאנו מנהלים הן אכן אילו?

הבעל שם טוב אמר: ”העולם אינו יכול בלעדייך”. האם אפשר להעביר את ההשראה הזאת ממני אל עצמי הצעירה? ממני אל היושבת מולי? מהמקום בו אנו נמצאים היום אל הילד שמולנו (הילד שלנו הביולוגי/ הילד שבאחריותנו שבטיפולנו(

רינה כורש

מ.א. בחינוך מיוחד. מאבחנת של פרופ פויירשטיין. בעלת תכנית לפיתוח אנטליגנציות מרובות לגיל הרך.מאסטרית של אווטר, מאמנת ומטפלת בשיטת המסע, תלמידת קבלה וחסידות ומשלבת פסיכולוגיה יהודית בתוך חדר האימון ובתאוריה המקצועית. בעלת בית ספר להכשרת מאמני ילדים ונוער בשותפות עם עדית בן פורת. אימון אנטגרטיבי: החזון הוא להכשיר מאמנים בעלי שאר רוח ולב היכולים להניע חברה שבה כל ילד יוכל לזהות את הניצוץ הפנימי שבו ולבטא אותו בכל תחומי חייו

סגירת תפריט
×

עגלת קניות